úterý 18. září 2012

LR cosmetics

Dostala jsem možnost vyzkoušet tuhle kosmetiku.. Víceméně jsem k tomu přišla, jako slepej k houslím, ale rozhodně jsem tuto obět ráda podstoupila. :D Mně osobně LR kosmetika celkem potěšila.
Make-up jsem bez váhání zvolila nejsvětlejší odstín, nebylo to 100% totožné s barvou mojí pleti, ale mívám větší potíž najít dostatečně světlý make-up. Dobře se nanáší a potěšilo mě, že i skvěle kryje, což je dalším mým požadavkem. Na výběr je zde poměrně velká barevná škála a to v bezolejové a olejové variantě. Transparentní pudr mě úplně tak nenadchl, aplikace byla na mě moc zdlouhavá (malá houbička, systém sypaného pudru), zůstala jsem tedy u svého, který denně používám.
Ovšem nadšená jsem byla z rozjasňovací tyčinky. Musím říci, že jsem již některé rozjasňovače vyzkoušela, ale tahle mi vyhovovala ze všech nejvíc.
Na oči jsem nejprve použila primer, pro lepší výdrž očních stínů. Poté na víčko nanesla paletku z řady Deluxe, a to přesně tuhle. Ačkoliv se mi zdálo, že fialové odstíny působily tmavší, skoro až černé či šedé, aplikovaly se hezky a celkem i bez větší újmy vydržely téměř celý den.
Na lícní kosti jsem použila třpytivou tvářenku odstínu Rubin Rush. I výběr, barevnost a výdrž těchto tvářenek musím pochválit.
Řasy jsem zvýraznila voděodolnou prodlužovací řasenkou s fajn kartáčkem a na rty použila transparentní třpytivou rtěnku odstín Crystal Caramel.

Kosmetika LR má také pro mě velice vábivý výběr laků na nehty. Převládají zde spíše perleťové laky a ačkoliv já mám radši bez perletě, tak z nabídky LR bych si určitě vybrala. Také zde najdete kvalitní neslíbatelné rtěnky + konturky na rty.

Ačkoliv jsem tohle líčení zvolila na den, myslím si, že jej lze nosit i na večer. Obzvláště pro ženy, které jsou zvyklé se méně líčit.

 






Jako dodatek ještě nahrávám, tak trochu pro mě nejběžnější, večerní líčení. Hnědo-zlatavé a béžové stíny v kombinaci s tekutou linkou mám nejradější, zrovna tak výraznější rtěnky a to hlavně, když se jdu bavit :)

       

(na toto líčení není použita LR kosmetika)

4 komentáře: