úterý 1. ledna 2013

Christmassy

Dodatečně ještě přidávám své Vánoční líčení a nehty.. můžete se nechat inspirovat třeba zase na příští rok. :)

Na můj vkus trochu kýčovité, ale i takové Vánoce ve své podstatě jsou. :)) ..tudíž jsem pro jednou udělala výjimku a trochu se pro tentokrát na své manikúře vyřádila. Bohužel ne moc pozitivní na těchto třpytivých lacích je jejich odstraňování, které mě kolikrát stojí dost nervů.



použila jsem obyčejný černý lak od Essence + tento Essence Special Effect Topper 02 Circus Confetti
a tektéž od Essence odstít Make it Golden

Ve zlato černém duchu jsem ladila i líčení a vlastně celý můj vánoční "ohoz". :D ... Na večer jsem jen přidala rudou rtěnku od Dermacolu.






Doufám, že jste si všichni užili svátky v největší pohodě, dostatečně nesytily bříška a měli bohatého Ježocha. :}



Žádné komentáře:

Okomentovat