sobota 16. února 2013

Valentine's

Doufám, že jste si všichni Valentýn užili po svém.. Ať už s drahou polovičkou, s přáteli, rodinou a blízkými či jen tak samy u dobrého filmu a šálku čaje.
Nikdy jsem nebyla výrazným příznivcem tohoto svátku resp. jsem ho nikdy ani moc neslavila.. Letos jsem chtěla udělat výjimku. Nic přehnaného.. Osud mi nachystal pár klacků pod nohy, byl to trochu hektický den, ale nakonec to za to stálo a vše se povedlo. :}
Ale více k tématu.. Cílem tohoto příspěvku je vám předvést, co jsem si pro tento den oblékla na sebe, jaké jsem si udělala líčení a nehty.




První můj valentýnský dáreček byl balíček z elfu, který mi konečně dorazil. Objednala jsem si zapečené oční stíny (odstín Burt Plum), které jsem hned vyzkoušela. Jejich barvu jsem si představovala trochu jinak, ale i tak na víčku vypadají hezky. Dále Stipple brush na make-up. Štětec na make-up jsem chtěla vyzkoušet už nějakou dobu a na tento jsem četla vcelku kladné ohlasy. Jsem spíše zvyklá na aplikaci houbičkou, každopádně mi to prvně s ním moc nešlo, takže to bude chtít menší trénink, než si na sebe zvykneme. A jako poslední produkt jsem si objednala šablonky na obočí. Měla jsem obavy, abych v balení našla správný tvar sedící na mé obočí, ale nakonec se povedlo. Vytvořit výrazné obočí v krásném tvaru mi teď zabere méně času, ačkoliv je potřeba ho po sejmutí šablonky ještě trošku dotvarovat pomocí štětečku nebo tužky.


Varianta s tekutými linkami..



4 komentáře: