neděle 31. srpna 2014

Grunge with touch of elegance


V dnešním postu jsem si pro vás připravila malou "outfit" ukázku. Tyto snímky vznikly kvůli jedné soutěži, tak doufám, že se mi poštěstí vyhrát. :) Sice nebyl moc čas koncept lépe vymakat, ale naděje umírá poslední. :) Ceny jsou navíc tak lákavé, že nešlo odolat.. Výherce obdrží od ZOOTu poukázku v hodnotě 5 000 Kč, zásobu dekorativní kosmetiky Astor a vlasové kosmetiky L´Oreál Professionnel na rok, pobyt ve Fusion hotelu v srdci Prahy a rovněž na rok předplatné časopisu OK! Magazine. A to přeci za pokus stojí, no ne? Soutěž měla původně probíhat pouze do 31. srpna, ale nakonec byla prodloužela až do 15. září.


Podobný make-up, který jsem zvolila v kombinaci s tímto outfitem už na blogu sice byl, ale i tak vám přináším ještě malou ochutnávku. Jak už jsem psala, tyto "blurred" linky jsem si v poslední době dost oblíbila. Nejsou tak "tvrdé" jako klasické tekuté, ale zároveň oko hezky zvýrazní. Navíc jdou nosit jen tak samostatně, ale i v kombinaci se stíny, jak přes celé víčko, tak pouze v nadočnicovém oblouku, jak můžete vidět u mě.





  jacket: H&M | jeans: H&M, DIY ripped knees | checked shirt: F&F | heels: F&F | ear cuff: Aliexpress | rings: H&M

A co vy? :) Už se vám někdy podařilo něco hodnotného vyhrát?
Mně celý život nic, až poslední dobou se mi trošku daří. :)

7 komentářů:

  1. Já jsem kdysi vyhrála kabelku :D
    Fotky jsou super tak přeju hodně štěstí :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji hodně štěstí, doufám, že vyhraješ. Přeju Ti to :) ♡
    Achjo, ty tvoje šťavnatý rty ♡
    Vyhrála jsem DVD Letopisy Narnie :D :D Toť vše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooh, děkuju) Ona si to karma pak vybere na něčem jiném. ;D
      Hezká výhra :D ..já jednou cosi na vlasy (výhra ke mně ovšem nikdy nedošla), jeany z fashion challenge a minulý týden večeři pro dva, na kterou jsem vzala k narozeninám přítele. :)

      Vymazat
  3. Vypadáš krásně. Fotky jsou super!

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý outfit a moc se mi líbí fotky. A máš krásné obočí :)

    OdpovědětVymazat