sobota 31. října 2015

This is Halloween


Tato část roku je opět tady (i když spíš už za námi).. Občas si říkám, kdy už budu dost stará na to, abych to přestala řešit, ale opak je pravdou. Dřív jsem Halloweenu moc pozornosti nevěnovala, i když jsme se i jako mladší scházely u kamarádky na Halloweenské party. Kreativita se u mě probouzí ale až poslední roky.. Je úžasné se alespoň na jeden den v roce proměnit do naprosto odlišné podoby, než bývá zvykem.. zaexperimentovat si a zkusit se vyřádit a vybít, posouvat své hranice a objevovat nové dovednosti. :) Asi už jste si všimli, že kočičí ouška v kombinaci s minišaty a dokonalý "flawless" make-up s nějakým tím šrámem navíc aby se neřeklo, není zrovna můj styl. Když už, tak už.. Halloween má být děsivý a strašidelný a já si to dokážu vychutnat. V dnešním postu se můžete podívat, jak jsem se s tím letos poprala a třeba se inspirovat na příští rok(y).

*přiznávám, že obočí mám vyretušované, nepodařilo se mi ho zakrýt, ale jestli máte někdo trik, jak na to, sem s ním

Něco málo k samotným produktům. S bílou barvou na obličej jsem trochu bojovala. Ačkoliv to konkrétně na tenhle kostým nebylo třeba, barva byla málo krycí. Dělala mapy, špatně se roztírala a rychle zasychala. Při rozmývání vodou se s ní dalo lépe pracovat, ale opět se tvořili mapy a tak jsem musela celý obličej znovu "problendovat" štětcem. Byl to boj, příště sáhnu spíš po jiné alternativě..
Rovněž s barvou na zuby nemám úplně kladné zkušenosti. Čekala jsem, že celý look podtrhne a dodá tomu to "něco navíc". Bohužel výdrž byla slabá, barva spíš žlutá, čili efekt, který jsem očekávala to moc nesplnilo a chtělo to alespoň 3 vrstvy, aby byl vidět nějaký rozdíl.

Použité produkty / products I used
Obličej / face
make-up: Dermacol make-up cover – 208 + Bílá vodou ředitelná barva Aqua na obličej
pudr / powder: MUD transparent powder – Shell
kontury / contour: INGLOT  + šedé a černé stíny
Oči / eyes
stíny / eyeshadows: Blue shadows from my big "no brand" palette, Urban Decay Naked 2 – Blackout
tužka na oči / eyeliner:  ASTOR kohl kayal & contour eyeliner – 080 black
(I used the same pencil to make my nostrils look biger)
řasenka / mascaraEssence I love extreme
kontaktní čočkycontact lenses: Crazy Lens – White Zombie
zlaté zuby / gold teeth: Zahn Golt toothblack
Rty / lips:
rtěnka / lipstick: ASTOR moisturizing lipstick – 503 Cheeky red, Rimmel longlasting finish by Kate – 04,
ASTOR kohl kayal & contour eyeliner – 080 black


Jak jste si Halloween užili vy? :) Byli jste letos nejhnusněšjší? >:D
Za co jste se převlékli?

3 komentáře:

  1. Boží makeup, jsi Mansonovi fakt podobná :-) My se letos líčili s přítelem navzájem a dopadlo to dost zajímavě :-D Oba jsme šli za klauny, a zatímco přítel měl na obličeji fleky ve stylu Joker, já skončila s roztrhaným latexem po celým ksichtě a barvama všude, jen ne tam, kde by měly být :-D Ale to k tomu patří :-D

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! To, že jsem mu podobná budu tedy brát jako lichotku.. :D
      Haha, tak to zní dost dobře. Musela to být sranda. :D Nechci vědět s čím bych skončila já, kdybych se svěřila do rukou přitele))

      Vymazat
  2. Boží makeup, jsi Mansonovi fakt podobná :-) My se letos líčili s přítelem navzájem a dopadlo to dost zajímavě :-D Oba jsme šli za klauny, a zatímco přítel měl na obličeji fleky ve stylu Joker, já skončila s roztrhaným latexem po celým ksichtě a barvama všude, jen ne tam, kde by měly být :-D Ale to k tomu patří :-D

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat