pondělí 7. ledna 2013

Neptune


Modrá barva nepatří zrovna mezi ty, které byste na mě mohli často zahlídnout.. ať už se jedná o líčení či o oblékání. Pro tentokrát jsem se nechala utopit v temném moři svých experimentů a vyzkoušela pro jednou zase něco jiného, než je pro mě zvykem. Výsledek můžete posoudit samy. 

Nejsem si jistá, jestli by mě zrovna Neptun chtěl na manželku, spoluvládkyni všech moří.. Pravděpodobně radši zůstanu u svých oblíbených barev, ale žádnému příštímu experimentu, vyzkoušet něco méně obvyklého, se rozhodně bránit nebudu.
Toto líčení je i na můj vkus dost výrazné, zvolila jsem ho ku příležitosti  koncertu. 



 A co vy  modrá barva? :) Jaký k ní máte vztah? .. Nosíte ji často nebo raději sáhnete po jiných?

Použití barev:

bílá - vnitřní koutek oka 
modrá - stín přes víčko
černá - zvýraznění horní linky oka, přechodem
do modré
perleťově krémová - zjemnění modrého přechodu pod obočím

Žádné komentáře:

Okomentovat