středa 16. ledna 2013

New in

Rozhodla jsem se vám ukázat nejnovější úlovky nejen z mého šatníku. Poslední dobou jsem si trochu dopřávala.. Ještě seženu pár posledních kousků, po kterých dychtím a možná bych svoji peněženku mohla zase na chvíli dát k ledu, aby měla čas se zregenerovat. o:)

Začneme kosmetikou..



Lak na nehty v lila barvě jsem si chtěla koupit už nějakou dobu, nicméně jsem se k tomu dostala až teď.. Tenhle od essence v odstínu ballerina's charm má na nepřímém denním světle nádech do šedé a je příjemně pastelový. Na fotkách ho můžete vidět v kombinaci s topperem circus confetti, který jste mohli vidět již v mém vánočním příspěvku, nebo jen tak samotný.


Poslední dobou jsou moje nehty slabší a třepí se mi. Proto snaha vypěstovat si o něco delší, než jsem dříve byla zvyklá nosit většinou končí zlomeninou. O tomto zpevňovači jsem slyšela už v dřívějšku, a to většinou kladné ohlasy, proto jsem se rozhodla, že ho vyzkouším. V našich lékárnách ho můžete sehnat za příjemnou cenu od 37,- Kč. K dostání je takto čirý a s perleťovým nebo bělícím efektem.
Jedna z negativních vlastností, které jsem o něm četla byla, že zanechává nažloutlý nádech na nehtech.. V mém případě opak je pravdou. Nežádoucí zažloutlé zbarvení mi zmizelo. Dá se použít místo bezbarvého laku nebo jako podklad. Rychle zasychá a nehty se mi opravdu zdají o něco pevnější..
Nicméně včera se mi opět jeden zlomil. Nebudu ale házet flintu do žita a dám zpevňovači ještě šanci.


Další mojí novou vychytávkou je tento topper taktéž od essence. I na něj jsem slyšela samou chválu, ale pořád jsem vůči jeho účinkům byla trochu skeptická.. Nyní vím, že zbytečně. Pokud vás nebaví čekat hodiny, než váš lak zatuhne a ráno se beztak vzbudíte s otlačeninami od peřin, tak si ho neváhejte zakoupit. Lak opravdu ztuhne rychleji navíc déle vydrží a vaše nehty budou lesklejší.


Jako další jsem si pořídila balzám na rty v plechové krabičce od Balea. Nejsem zrovna fanouškem této formy balení, jelikož nemám ráda aplikaci prsty, ale tentokrát jsem neodolala a musela vyzkoušet tuhle příchuť - lovely raspberry. Vůně je vážně příjemná a sladká, nicméně bych uvítala, kdyby balzám byl na více mastnější bázi, na jakou jsem zvyklá od klasických lojů.
V případě, že by krabička opravdu nebyla to pravé ořechové jsem si pořídila ještě jeden balzám a to v klasickém balení. Obsah je obdobný, jako u malinového - za vyšší mastnost bych se rozhodně nezlobila. Co mě příjemně potěšilo byla příchuť, která u mě okamžitě evokovala pomerančové multivitamíny Marťánci. :)) Takže pokud jste bývali jejich fandové, můžete si připomenout dětské časy.

Nyní úlovky do mého šatníku..

scarf, sweater - H&M, brooche - votocvohoz.cz, jacket - F&F

Po svetru jsem pátrala už delší dobu. Vždycky, když už jsem našla nějaký, který se mi líbil, tak jsem se v něm necítila příliš dobře. Tenhle béžový není přesně takový, jaký jsem si představovala, ale jsem s ním spokojená. Je lehký a volný, zároveň zahřeje a navíc byl ve slevě.

Z téhle šály mám velkou radost. Vyhlídla jsem si ji už dříve, ale když jsem na ni tentokrát narazila byla ještě ke všemu zlevněná. Je velká, dlouhá a teplá, takže rozhodně skvělá koupě.

Zrovna tak po této koženkové bundě jsem koukala ještě, když byla za plnou cenu. Je příjemná na dotek, pouze vnitřek mohl být, vzhledem ke kožíšku na límci, řešen více do chladnějšího počasí. Nicméně se už těším až ji budu moct na jaře obléknout.

Jako poslední pro vás mám balíček z BooHoo, který dnes konečně dorazil.. 


Nové boty jsem už potřebovala. Sice jsem měla dřív kožené, ale pro tentokrát jsem se rozhodla pro menší změnu. Navíc se dost podobají "Martenskám".
Další mojí novinkou jsou šaty v příjemném borůvkovém odstínu. Mají dlouhý rukáv a rafinované prostřižení v pase, které je dělá o něco zajímavější.
A na konec "berušková skater skirt" .. Určitě bude vypadat době k vysokým podpatkům nebo v kombinaci s nadkolenkami.


2 komentáře:

  1. konečně taky někdo, komu ten fruity kiss připomíná marťánky!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První, co mě napadlo, když jsem to ucítila)) ..

      Vymazat