pátek 19. dubna 2013

TOP 10


Poslední dobou jsem se setkávala s dotazy směřovanými, na některé kosmetické produkty, které používám.. A tak jsem se rozhodla pro vás připravit článek mých TOP 10, bez kterých se jednoduše neobejdu. Některé mám už prověřené časem, jiné se u mě objevily prvně, ale svoje místo v top žebříčku si zaslouží beze sporu všechny. Pojďme tedy na to..


1. Svoji každodenní rutinu bez pochyb startuji Aknestopem od Ryoru. Pravdou je, že bohužel nemá žádné blahodárné účinky na mé akné, ale v to jsem snad ani nedoufala. Poslední dobu se smiřuji s tím, že mi na problematickou pleť nepomůže asi vážně už nic. Co se krémů týče asi nebudu úplně náročná. Tenhle je navíc příjemný, pleť nevysuší ani nezmastí a krásně voní.
Pořizovací cena: 99 Kč (drogerie Rosmann)




2. Další pán na holení je tento odličovač Balea. Zjišťuji, že jsem asi celkově nenáročný spotřebitel, protože ani od odličovače nepožaduji přílišné super schopnosti. Večer se odličuji "na mokro" pomocí gelu, mýdel a vody, takže ho víceméně využívám pouze na nedostatky vzniklé při líčení či v případě, že "mokré" odlíčení nestačí. Hezky voní, neštípe, nepálí, nevysušuje ani nemastí, odličuje obstojně. Nemám vyzkoušeno na vodě odolné řasenky, vodě odolný make-up smyje dobře.
Pořizovací cena: 40 Kč (drogerie DM)



3. Vzhledem k mé donekonečna omílané problematické pleti používám make-upy hutnější, s vysokým krytím. Myslím, že za cenu těchto dvou těžko seženete lepší se stejnými vlastnostmi. Je to jednoduše zázrak. Jelikož odstín mé pleti je vážně světlý a sehnat odpovídající tón je asi nadlidský výkon, míchám tyhle dva dohromady. Ani tak barva není přímo autentická s pletí, ale co se dá dělat. Dalším důvodem je také fakt, že Dermacol Make Up Cover (odstín 208) je opravdu hustý, zatímco Revlon Colorstay (Sand Beige 180) má řidší konzistenci, takže se pak lépe nanáší a nepůsobí tolik jako maska.
Většina uživatelek používá Dermacol Make Up Cover pouze lokálně nebo jako rozjasňovač kruhů pod očima. Navíc je vodě (ne však otěru ! ) odolný.
Nevýhodou je, že v drogeriích nabízejí na otestování velice malou škálu odstínu, takže kolikrát musíte volbu správného odstínu risknout a objednat si ho z Dermacol e-shopu.
Další jeho mínus je balení.. Jelikož opravdu malé množství stačí na poměrně velkou plochu, tato 30 g tuba vám vydrží dlouho. Jeho balení však už o něco méně. Hliníkový obal časem popraská a zlatavá slída se loupe.
Pořizovací cena: 129 Kč

Revlon v porovnání není tolik krycí, ale myslím si, že na neproblematickou pleť je rozhodně dostačující.
Já jsem ho pořídila na votočvohoz, v kamenných obchodech ho bohužel u nás nenajdete, ale můžete si ho objednat z aukra nebo zahraničních e-shopů.
Pořizovací cena aukro: 168 – 340 Kč



4. Pudr taktéž používám od Dermacolu. Nemám na něj jedinou výtku. Hezky kryje, zmatní, je kompaktní,  krásně voní, má hezký krajkový reliéf, který na fotce bohužel už není. Pohybuje se v poměrně normální příjemné cenové relaci. Najdete ho v drogeriích (3 odstíny, pokud se nepletu) nebo opět na stránkách Dermacolu (v 5 různých odstínech). Já klasicky používám nejsvětlejší a to odstín č. 01
Jediná drobná vada na kráse je, že neobsahuje labutěnku, což podle mého zjištění nemá v poslední době většina pudrů. Já osobně kupuji obyčejné dvojbalení z Rosmanna za cca 25 Kč.
Pořizovací cena: 89 Kč



5. Právě na řasenku často směřují dotazy okolí a následný údiv. Jsem jedna z těch, kterým gumový kartáček nevyhovuje, zastávám klasiku a tato řasenka I ♥ EXTREME od Essence vám poskytne velice objemný kartáček. Už při první vrstvě jsou řasy dostatečně zvýrazněny. Jelikož i řasy si ráda líčím dost výrazně, nanáším většinou vrstvy 3.
Za můj život prošlo mými rukami a řasami už spousty řasenek. Měla jsem mezi nimi své oblíbence, které časem např. přestali vyrábět. Tahle je už delší dobou pro mě naprostou jedničkou, žádná jiná nedokázala moje nároky splnit lépe, už vůbec ne za takovou cenu. Nemaže se, nedrolí a vydrží krásně celý den (někdy i noc :)) i když není vodě odolná - takže se navíc dobře smývá.
Pořizovací cena: 79 Kč (drogerie Rosmann)



6. Bez tekutých linek nedám už téměř ani ránu.. Hlavně při každodenním líčení. Je to nejrychlejší a nejtrvanlivější řešení zvýraznění očí. Odjakživa používám tyto od Miss Sporty. Bohužel dříve se vyráběly se štětečkem (na fotce), který byl později nahrazen "hrotíkem". Se štětečkem lze dosáhnout nejpřesnější dokonalé linky, proto jsem si ho schovala ze starého balení a vždy, když si koupím nové, tak přendavám. Linky bez většího poškození vydrží i celý den.
Pořizovací cena: 60 Kč





7. Ačkoliv obočí si z větší části zvýrazňuji historickými stíny ještě po mé mamině ;D (sláva jim! Nevím, co budu dělat, až dojdou), tato tužka od Essence je nejlepší na doplnění míst, kde chloupky moc nerostou a doladění drobnějších detailů. Vydrží bez problémů většinu dne, i když si třeba přes obočí omylem přejedu/zavadím. Výhodou je také kartáček na víčku, kterým lze obočí hezky učesat.
tip: pro trvanlivější tvar nastříkejte na kartáček trochu laku na vlasy a zafixujte jeho tvar.
Jediným mínusem může být výběr pouze ze tří barev a to pro blondýnky, brunety a černovlásky, který nemusí sednout každému.
Pořizovací cena: cca 39 Kč




8. Dříve jsem na aplikaci make-upu používala houbičky. Aplikování bylo rychlé, snadné a bez viditelných tahů. Problém byl v tom, že ze začátku hrozně nasávaly make-up a mě tak přišlo, že mi po rozetření na obličeji nezbylo skoro nic. Proto jsem zauvažovala nad koupí štětce. Na základě pár tipů jsem se nakonec rozhodla pro tento Stipple brush od e.l.f. (mohli jste ho vidět již v mém valentýnském postu, kdy jsem ho měla nový). Ze začátku jsem s ním celkem bojovala, pořád ho odkládala do kouta a opakovaně sahala po již zaběhlé houbičce. Nakonec jsem se ale přemluvila a začala ho používat. Štětiny by na můj vkus mohly být klidně hustší a kratší, ale i tak se s ním dá vcelku dobře pracovat. Nanášení sice trvá o něco déle, ale přijde mi, že krouživými pohyby se make-up více vpije do pokožky.
S žádným jiným zatím nemám zkušenosti, takže nějaký lepší se určitě najde, ale pro mě je tento mometálně dostačující.
Pořizovací cena: 97 Kč


9. Moje momentální tvářenka není ani tak tvářenka, jako spíš pudr.)) .. Tento minerální pudr od Vichy (bohužel nápis se již ošoupal) jsem přeposláním dál dostala od své sestry. Vzhledem k jeho tmavosti se právě hodí na to, ho používat místo tvářenky. Popravdě, nechápu, kdo něco takového může nosit jako pudr)) Má přirozenou cihlovo-nahnědlou barvu, kterou mám u tvářenek nejradši. Vlastním i růžovější tvářenky, po kterých ovšem sáhnu zřídka kdy. Navíc krásně drží na líčkách celý den a nepřestane být výrazný.
Aby se neřeklo, tak v jiných případech používám tvářenky od Miss Sporty a to zejména odstín Cinnamon, který je dost podobný zmiňovanému pudru od Vichy. Tyto tvářenky mají navíc třpytivé jádro, které se hezky blýská na sluníčku a dodá líčkům zdravý vzhled.
Pořizovací cena MS blush: 60 Kč



10. Poslední pomyslnou tečkou je lak na vlasy Wellaflex od Welly. Tento lak je pro mě taktéž už takovou zaběhnutou klasikou. Používám č. 3, vlasy příliš neslepí, ale zafixuje. Takže účes působí přirozeně,zároveň však drží tvar. Osobně si vlasy lakuji pouze v případě, že si natáčím vlny. Jinak využití najde spíš právě při výše zmiňovaném fixování obočí nebo si s ním občas přestříkám i obličej.
Pořizovací cena: 71–96 Kč, záleží jak vychytáte slevy.

Na závěr bych jen ráda dodala, že tento článek vznikl čistě na mých osobních zkušenostech, čili nikde netvrdím, že zrovna tahle řasenka a tenhle pudr bude i pro vás to pravé ořechové. ;) ..
Zároveň doufám, že jsem vám alespoň dala pár tipů na to, jak pořídit za méně peněz hodně muziky a přiblížila vám, co zhruba najdete v mém kosmetickém kufříku (zdaleka to není vše). :}

A co vy a vaši oblíbenci? Máte zkušenosti s některými z mé "top desítky"? ..

4 komentáře:

  1. za tu řasenku lobbuju taky, je skvělá:) naopak ten odličovač mi přišel katastrofální a neodlíčil mi vůbec nic...ty si odličuješ gelem i oči? já na gely taky nedám dopustit, ale nedokážu si představit, že si to dávám i na víčka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda! :) ..
      Hele, jsem prasák a nejdřív si jen obličej opláchnu několikrát vodou - promnu oči, pak jen oči vezmu obyč mýdlem, tak 2x, ačkoliv to na pleť není nejideálnější a pak buď gelem ještě znovu celý obličej nebo momentálně mám sírové mídlo Salisul na akné, ale je spíš na prd))
      Po odličovači sáhnu až, když zůstanou nějaké nedostatky nebo jsem použila černou tužku na vnitřní linku.

      Vymazat
  2. Jo tááák:) Já sem taky prasák, ten baleáckej odličovač mám u přítele a při pomyšlení, že bych si ty oči s nim měla mordovat, se radši neodlíčim vůbec:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, tak mě nedávno taky pálel, když jsem se s ním oličovala po proflámovaném večeru)) .. Ale jinak bez problémů, holt je to dost indivuduální, každému holt sedne něco jiného.

      Vymazat