pondělí 15. dubna 2013

My pussy tastes like Pepsi Cola


Ano, pravděpodobně už popisek vám napoví, že i já jsem byla jedna ze šťastlivců, kteří se mohli zúčastnit včerejšího Electronic Beats Festivalu, který se konal v pražském divadle Archa. Hlavní hvězdou byla bez pochyb Lana Del Rey, která k nám konečně zavítala. Ovšem výkony Karin Park (silně připomínající kapelu Röyksopp) za doprovodu svého bratra a dua Roosevelt byli též úctyhodné.

Karin svým sametovým hlasem a elektronickou hudbou, která střídala energické beaty s depresivnějšími tóny publikum pěkně rozehřála a získala si ne jednoho nového fanouška.

Karin Park s bratrem Davidem
Po jejím výkonu už publikum nedočkavě vyčkávalo příchod americké "beauty queen". Publikum řvalo, hvízdalo, tleskalo, tisklo se k sobě a teplota v sále stoupala. Lana započala své vystoupení písní Cola a celkem odzpívala 13 songů ze svého alba Born to Die a EP Paradise edition. (setlist najdete zde) Upřímně jsem se po shlédnutí několika live videí trochu obávala jejího živého vystoupení, ale opak byl pravdou. Nejen její zpěv byl dechberoucí, ale i vzhled a celkové charisma.. Lana jednoduše zářila, byla milá k publiku a divákům se podlamovaly kolena. V průběhu vystoupení kráčela před prvními řadami, rozdávala podpisy, úsměvy a dokonce i polibky.
Ačkoliv nezaznělo pár písní, které jsem chtěla slyšet, nemůžu si na nic stěžovat. Koncert rozhodně hodnotím velice kladně a jsem moc vděčná, že jsem mohla být jeho součástí.


Ochutnávka z mnou pořízených videí..


Ostatní najdete na mém YT channelu zde.

Zakončením celého festivalu bylo energické duo Roosevelt. Při jejich vystoupení bylo publikum už podstatně řidší, bohužel jak pro kapelu, tak pro návštěvníky.. Bohudík pro nás - obsadily jsme první řadu)) ... Jejich výkon byl příjemný na poslech, naše nohy rozhodně nenchal v klidu.

Roosevelt
A teď už ke mě a k tomu, jaké jsem k této příležitosti měla líčení a co jsem si oblékla na sebe. :)

I v líčení jsem se nechala inspirovat kráskou Lanou Del Rey, možná taky právě proto, že i mě je toto klasické "retro" líčení nejbližší. Rudé rtěnky miluji a bez tekutých linek už téměř nevyjdu. Navíc k této příležitosti jsem si pořídila novou rtěnku od Rimmel (odstín 166 Temptation). Výběr byl těžší, než jindy, jelikož k mému překvapení jsem zjistila, že moji tutovku už pravděpodobně nevyrábí a také, že existuje opravdu mnoho odstínů červené. :D ..
Stíny jsem ladila do přirozených hnědých barev, kterými jsem zvýraznila nadočnicovou linii. Pod spodní linku nanesla trochu černého stínu a horní víčko doplnila opravdu silnou tekutou linkou. Po dlouhé době jsem také sáhla po umělých řasách. Zas tak moc velký rozdíl to nebyl, šlo mi spíš o zhuštění, než prodloužení, takže to působilo ještě celkem přirozeně)) .. Výsledek posuďte samy. :)
Na sebe jsem oblékla bílou průhlednou košili bez rukávů, pod kterou ležérně prosvítala červená podprsenka a pasové oldschool jeanové kraťásky. Myslím, že si je jen tak brzy nevezmu, protože celá Praha byla u vytržení, že mám na sobě kraťasy.. -.- Asi je ještě uložím do skříně a minimálně počkám na teplejší dny. Ačkoliv podotýkám, že mi nebyla zima! :D 


"kvalitní" fotka outfitu))



xoxo

4 komentáře:

  1. Ani jsem nezaregistrovala, že tu Lana vůbec vystupovala :) To muselo být fakt super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni stejně byly lístky vyprodány během několika minut..
      Bylo to skvělé. :} Mělo to kouzelnou atmosféru, Lana byla skvělá.

      Vymazat
  2. Páni, jsi nádherná..:O Promin,že se tak blbě ptám,ale nedala bys mi odkaz na instagram,přes ten webstagram mi to nejde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och, červenám se velice. *w*
      Nakonec jsi to i tak zvládla, viď? :D Díky za follow!

      Vymazat